Enerji Haberleri | Enerji Piyasası | Enerji Sektörü | Enerji Gündemi | Enerji Çalışanları | Elektrik Piyasası - TEDAŞ'ın Yeni Genel Müdürü ÇEPNİ Mi?
Elektrik Faturanızın Doğruluğunu Kontrol Edin
Enerji Altyapısında Değişim ve Bataryalar
Türkiye Geneli Elektrik Kesintileri

Karakter boyutu :13 Punto15 Punto17 Punto19 Punto

TEDAŞ'ın Yeni Genel Müdürü ÇEPNİ Mi?

TEDAŞ'ın Yeni Genel Müdürü ÇEPNİ Mi?
Türkiye Elektrik Dağıtım A.Ş. (TEDAŞ)’ın yeni genel müdürü kim olacak sorusu büyük ölçüde yanıtını buldu.
28.07.2013 / 14:18

Türkiye Elektrik Dağıtım A.Ş. (TEDAŞ)’ın yeni genel müdürü kim olacak sorusu büyük ölçüde yanıtını buldu.


TEDAŞ Genel Müdürü Haşim KEKLİK’in emeklilik dilekçesini verip 14 Ağustosa kadar izine ayrılmasının ardından TEDAŞ’in yeni Genel Müdürü kim olacak sorusunun yanıtı merakla bekleniyordu. TEDAŞ Genel Müdürü Haşim KEKLİK’in görevinden ayrıldığını kamuoyuna ilk olarak duyuran www.enerjimagazin.com 22.07.2013 tarihinde yaptığı haberin içinde bu sorunun cevabını büyük ölçüde vermişti. KEKLİK’in yerine İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım A.Ş. (AYEDAŞ) Genel Müdürü Mükremin ÇEPNİ’nin getirileceğini o gün duyurmuştuk. Haberi yaptığımız günden bu güne kadar yapmış olduğumuz habere yalanlama gelmemesi de haberimizi büyük ölçüde doğrulamış oldu.


ÇEPNİ’nin ayrıca TEDAŞ Genel Müdürlüğü koltuğuna oturacağını yakın çalışma arkadaşlarına ve yakın çevresine kendi ağzından telaffuz ettiği de öğrenildi. ÇEPNİ’nin Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner YILDIZ ile olan yakınlığı ve Bakan Yıldız’ın da güvendiği, inandığı bürokratlarından birisi olduğu da biliniyor.


Çok büyük bir sürpriz olmazsa Mükremin ÇEPNİ, TEDAŞ Genel Müdürü Haşim KEKLİK’in resmen emekli olmasının ardından 15 Ağustos 2013 ten itibaren TEDAŞ’ın yeni Genel Müdürü olacak.


Peki TEDAŞ’ın muhtemel yeni Genel Müdürü Mükremin ÇEPNİ kimdir?


Çepni, 1963 yılında Kayseri’ de doğdu. İlk, orta ve lise tahsilini Kayseri’ de tamamladı. 1984 yılında Erciyes Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Elektrik Elektronik Bölümünden mezun oldu. Mezuniyet sonrası Kayseri ve Antalya’ da bir yıl kadar serbest mühendislik ( proje mühendisliği ) yaptı. Aralık 1985 ile Mart 1987 tarihleri arasında önce Ankara Muhabere Okulu ardından Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ nde vatani görevini yedek subay olarak tamamlayarak Nisan 1987’ de Yurda döndü.


18 Mayıs 1987’ de TEK Yozgat İl İşletme Müdürlüğü’ nde mühendis olarak göreve başladı. 20 Ekim 1987 tarihinde TEK Kayseri İl İşletme Müdürlüğü' ne tayin oldu. 1 Mart 1990 tarihinde TEK Kayseri İl İşletme Müdürlüğü’ nün Özelleştirilmesi ile Kayseri ve Civarı Elektrik T.A.Ş. (KACETAŞ) ‘ ye geçti. Çeşitli servislerde Mühendis, Baş Mühendis olarak çalıştıktan sonra 2002 yılında İlçe İşletmeler Müdürü oldu ve 16 İşletme Şefliğinin Müdürlüğünü yaptı. 2004 yılında İşletme Bakım Müdürlüğü’ ne atandı ve 2009 yılına kadar yürüttüğü bu görevinden Bilgi Teknolojileri Müdürlüğü’ ne atandı ve bu görevi 3 yıl yürüttü.


5 Mayıs 2012 tarihinde AYEDAŞ Genel Müdürlüğü’ ne atandı. Meslek hayatı boyunca yurt içi ve yurt dışı birçok kurs ve seminere katıldı. İki yıl süreyle TÖMER’ de İngilizce dil eğitimi aldı. İyi derecede İngilizce bilmektedir. Kamu yararına çalışan 3 ayrı dernekten birisinde Yönetim Kurulu II. Başkanı olarak diğer iki dernekte ise Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaktadır.


Ocak 2006’ da Türkiye Kayak Federasyonu seçimlerine katıldı, Yönetim Kurulu Üyeliğine seçildi ve Başkan Vekili olarak görevlendirildi. 2010 yılında yenilenen seçimlerde tekrar yönetim kuruluna seçilerek Başkan vekilliği görevine tekrar getirildi. Çepni,evli ve üç çocuk babasıdır.


Bu haber toplam 19208 defa okundu
YORUMLAR
cemil akkaya: 
"bilmeden konuşmayın"
olayın ayrıntılarını bilmeden kayseriden yorum yazıyorsunz ..1 ağustosta ayedaşın devri vardı 30 temmuzda ayedaştan temsilci olarak bazı kişiler sesiz sedasız liyakata bakılmaksızın ahbap çavuş ilşkisiyle bir gecede devlette kaldılar..bunlar devletti temsilen kabullere gidecekler hangi donanımla hangi bilgiyle artık siz karar verin.bu konuyla mükremin beyin haberi yada bilgisi varmı bilemem... ama bazı arkadaşlarımız tarafından yargıya taşınacak bu atamalar ismimide soy ismimide yazdım ha bana deselerdi sende kal temsilcilikte ben kalmazdım kimsenin hakkına hukukunun üzerine gelecek inşa edilmez ..varsın bu kokuşmuş düzen devam etsin varsın hak hukuk hemşeri siyasi yakınlık akraba eş dost ilişkisi devam etsin zaten kalite tesadüf değildir kurumların kaliteside hakkın hukukun işlediği kurumlardır..yeni görevlerinde başarılar dilerim mükremin beyin... her şeyden ders çıkarılarak gelişir demokrasi bir gün bizlerede nasip olacak almanyadaki fransadaki anlayış kalitesi
16.11.2013 / 00:34
EMİR GÖKSAN ŞAHİN: 
"asıl size yazıklar olsun cıkarcı insanlar"
ben kayseriden mükremin müdürümün zamanında çalışan biriyim bu adamın yaptığı iylikler saymalka bitmez siz kimsiniz ve onu eleştiriyorsunuz adınızı açık açık yazında o zaman hakkınız varmı bilelim isim vermeden atıp tutmak kolay önemli olan hakkını arıyorsan ismini haykıra haykıra araki hakkın varsa verilsin siz saklanıyorsunuz ve türkiyede nadir yetişmiş olan bi insanı makamından ötürü soçluyorsunuz yazıktır günahtır onu tanıyan kime sorarsanız sorun adeletli ve dürst bir yönetici olduğunu söylerler onun için isminizi gizleyip ver yansın edeceğinize açık açık isminizi yazıp öyle konuşun ki ne hakkınız varmış bilelim şimdi diyorumki mükremin bey size terfi verseydi ii adam vermedi diye kötü adam oluyor demi asıl size yazıklar olsun cıkarcı adamlar...
15.11.2013 / 11:10

"EL İNSAF ARTIK KONUŞMAYIN"
Mükremin bey hakkında tanımadan, görmeden, onunla konuşmadan yaptığınız eleştirileri hayretler içinde okuyorum. Eğer onu biraz tanısaydınız o yufka yüreğini anlardınız, her talep eden için, bir şeyler yapmaya çalışan iyi bir dosttur. Burası nasıl bir kurum böyle yıllarca birbirlerine gülümseyip omuz omuza çalışan arkadaşlar şimdi birbirlerinin arkasından konuşuyor. 1800 kişilik bir kurumda 30 kişi sırtını devlete dayamış çokmu Allahaşkına, Kaldıki bu genel müdür kimseyi çevirmemiş, görüşmek isteyen herkesle görüşmeyi kabul etmiş. Görüşmek istedinizde kabul mü görmediniz, el insaf be.. Adam gitti de sizin gibi menfaatçi bir kurumdan kurtuldu. Artık konuşmayın daha fazla kimseyi rencide etmeyin, siz bir ailesiniz, kol kırılır yen içinde kalır...
02.08.2013 / 14:03
ayedas emekcisi: 
"YAZIklar olsun"
Yaziklar olsun be senin gibi mudure bu sirketi bu hale getirdin ya nerdesin be genel mudurum halil ibrahim levetoglu sen basimizda olsan boyle.i olurdu biz seni burda istiyoruz birileri duysun sesimizi insalah enerjisa bizim icin daha hayirli olacak hep beraber dahada iyi olacaz arkadaslar o temsilci arkadaslarda bize imrenecekler insalllahhhh ha sayin cepni bende hakkimi helal etmiyorum
01.08.2013 / 19:53
kadir atmaca: 
"ADRES BELLİİ"
yerleri yurtları belli arkadaşlar lütfi köse eğitim merkezinde alçak yatışlarda mesailerini çürütüyorlar
01.08.2013 / 14:40
kadir atmaca: 
"sevilecek cocuk"
öncelikle erol arkadaş senin nalandan eksik yanın sevilecek yok taşaron derken sayın genel müdür şoförü ve berberi yanı erkek berberide ( kayseri eşrafından) onlarda vaniköy ve bostancı misafir hanedeler adaletli müdür
01.08.2013 / 14:34
F: 
"TAŞERON PERSONELDE Mİ LİSTEDE VAR?"
DUYUMLARA GÖRE EBRU HN BİRİMİNDEKİ TAŞERON PERSONELİ HANDE T. LİSTEYE SOKMUŞ DOĞRU İSE PEEEES YANİ DİYECEK LAF BİLE BIRAKMIYORLAR PEEEEES
31.07.2013 / 11:44
F: 
"YANDAŞLAR"
DENETLEME GRUBU EBRU HN VE YANDAŞLARI SİZİNDE İNŞALLAH ÜSTÜNÜZE ÇIKIP BİRYERLERE GELENLER OLURDA BİZİM HİSSETTİKLERİMİZİ ALGILARSINIZ MUBAREK GÜNLERDE BUNU DİLERİM BİZ KİMLERİ GÖRDÜK GELDİKLERİ GİBİ GİTTİLER SİZDE ÖYLE OLURUSUNUZ İNŞALLAH
31.07.2013 / 11:11
AYEDAŞ EZİLENLERİ: 
"PESSSS"
BU NASIL BİR GENEL MÜDÜR ÇOK İYİNİYETLİ MÜTEVAZİ AMA YANINDAKİ 3-5 KİŞİNİN YÖNLENDİRMESİYLE İŞ YAPMASI KENDİSİNE HİÇ YAKIŞMADI.NASIL SEÇTİNİZ O İNSANLARI DİĞER ÇALIŞANLAR NEDEN HABERDAR EDİLMEDİ HERŞEY KAPALI KAPILAR ARKASINDA OLDU BİTTİYE GETİRİLDİ.AMA BU KADAR KİŞİNİN RAMAZAN AYINDA AHINI ALMAK NASIL HİSTİR ACABA HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUM.YENİ KADRONUZLA ÖMÜR BOYU SAADET DİLEMİYORUM...
31.07.2013 / 10:41
dürüst çalışan: 
"çalışkanlık ve nitelik değerini bulmuyor burda."
Şunu bilin.Hiçbirimiz başta size ve beraberinizde götürmüş olduğunuz kadronuza hakkımızı helal etmiyor ve ah ediyoruz.Bu kadar insanın ahıyla vizdanınız nasıl rahat eder bilemeyiz.ama ilahi adalet yerini bulacaktır.Atmış olduğunuz bu kazığı hangi dine hangi vicdana sığdırdınız merak ediyoruz.bir genel müdüre böyle çalışanlarının arkasından haksızlık yapmak kazık atmak yakışmıyor.gidenin arkasından güzel konuşulursa değerlidir giden.ama siz arkasında iyi konuşulan kişi olmadınız.Yazık
30.07.2013 / 20:38
gerçekler: 
"adelet yerini bulur"
Terfiyide sadece nedense genel müdürlükte yan gelip yatanlar alıyor nedense bölgelerde çalışanlar hamallık yapsın müdürlüktekilerse sadece giyinip süslensin lafa geldiğindede sadece çalışılan görünsünler Allah büyük gelen kişiler çalışanı çaılşmayanı inşaallah farkeder torpillileri önümüze tekrar çıkarmaz ne diyelim.Hakkımızı o kadar kişi yediki yiyenlere haram ediyorum.allah gören ve işitendir.
30.07.2013 / 17:00
listeler listesi: 
"kap kaç yuvası ayedaş"
listedeki isimlere bakınca bütün yalayıcı takımların orda olduğunu görüyoruz tabi baş roldede malum zat, bu mübarek günde hiç kimsenin yanına kalmaz.yüzlerce ah aldınız, o maaşınızı alınca nasıl yiyeceksiniz, kesin boğazınızda kalacak fiili olarak olmasada bi gün kesin kalacak. yaa müdür bizde seni bişey sanmıştık nasıl yaptın böyle bişeyi bu mübarek günde yani insan bi düşünür şu yanına aldığın isimlere bi bak yaa ne kadar vasıfsız varsa orda neyse bundada vardır bi hayır.ben beddua etmiyorum Allah cc nasıl biliyorSA öyle yapsın
30.07.2013 / 16:39
EMEK HAKTIR TAPUSU ÇALIŞANINDIR.YANDAŞIN DEĞİL: 
"HAKTIR TAPUSU ÇALIŞANINDIR.YANDAŞIN DEĞİL"
Bu şirkete 15 senemi verdim.kimler geldi kimler geçti.Şimdi dedimki iyi biri geldi ve o kişide birilerinin oyununa geldi.İnsanlar dışarda yağmur çamur dinlemez çalışır birileri masa başında yapmadığı ... kalmaz zaman gelir şirketin tüm imkanlarını kendine harcar ... yapar etrafında çalışanlara zulm eder.Ne derdi varsa altındakinden çıkarır.Gizli gizli kolaylık göstererek belge aldırırlır o belge karşılığı para kazandırılır.Sonra nedeni belirsiz şekilde biryerlere getirilir aynı birimde iki üç kişi sadece personel görülür diğerleri adam yerine konmaz.Şimdi TEDAŞA denetçi yaptırılırlar ve hiç bir işe el sürmezler nerde oldukları belli değil ama diğer elemanlar hala harıl harıl çalışır.ŞİMDİ ADALAET DİMİ ŞİMDİ HAK EDİŞ DİMİ ŞİMDİ GERÇEKTENDE MÜDÜRLÜK DİMİ YAZIKLAR OLSUN HAKKIM ÖNCE ÜST AMİRLERİME SONRA EN TEPEYE HARAM OLSUN.BOĞAZINIZDAN RAHAT RAHAT GEÇMESİN İNŞALLAHH.
30.07.2013 / 14:55
Mehmet TIRNOVA: 
"ALLAH SİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN"
BİLGİSİYLE , İNSANLIĞIYLA ,YAŞAM TARZIYLA ,HERŞEYDEN ÖTESİ İŞCİSİNE ,BULAŞIKCISINA ŞÖFÖRÜNE, GÜVENLİĞİNE HERKEZE EŞİT DAVRANAN EĞİLEN BİR MÜDÜR HAKINDA ÇOK YANNIŞ ŞEYLER DÜŞÜNÜYORSUNUZ ...EMİN OLUN ELİNDEN GELSE ENGÜZEL ŞEYLERİ ÇALIŞMA ARKADAŞLARININ HEPSİNE YAPARDI.BİZ SİZİNLE GURUR DUYUYORUZ MÜDÜRÜM ALLAH SİZİNGİBİ İNSANLARI BUGÜZEL ÜLKEMİZDEN EKSİK ETMESİN.
30.07.2013 / 13:40
Ayedaşlı: 
"+1"
Hakkını helal etmeyenlere beni de ekleyin.
30.07.2013 / 09:02
EZİLENLER: 
"GİZLİ KALMAZ"
NE OLDU MÜKREMİN BEY BU LİSTENİN GİZLİ KALACAĞINIMI DÜŞÜNDÜNÜZ BAKIN HER ŞEY ORTAYA ÇIKTI VE SİZ ORTADAN KAYBOLDUNUZ KADRONUZA ALDIKLARINIZDA BİZLERLE KARŞILAŞMAMAK İÇİN SİZİN YAPTIĞINIZI YAPIYORLAR ORTADAN KAYBOLUYORLAR BİZLERE KARŞI ADALETLİ BİR GENEL MÜDÜR OLAMADINIZ SADECE KENDİ ADAMLARINIZA KARŞI ADALETLİ OLDUNUZ TEDAŞ KADROSUNA ALARAK UNUTMAYIN Kİ ÖBÜR TARAFTA BİZ YAKANIZA YAPIŞARAK BU HAKKIMIZI SİZE SORACAĞIZ SİZE HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZZZZ. Mükremin ÇEPNİOĞLU
30.07.2013 / 07:39
serdar genç: 
"ACELE EDİN"
akadaşlar dilekçeler genel müd muhaberata verin yoksa oradan temin edebılırsınız ısyanınızı ayrıyetten bımere de muhakkak yazın ha nolcak mı dersiniz belkı sayın basbakan kımlerı yanına alıyor bılsın hakkkım haram zıkkım olsun Allah yemek nasıp etmesın önumuzu kesenlere aileymişiz vay be ........
30.07.2013 / 03:40
Ahmet: 
"HELAL ETMİYORUM"
Mükremin bey sizi dindar ve adaletli bir olarak tanıyorduk, isimlerini duyduğumuz ve tedaş kadrosuna geçirdiğinizi öğrendiğimiz kişilerin ayedaşta ne iş yaptıklarına baktınız mı? Bazıları Hemşeriniz olduğu için ve bazı kişilerin adamı olduklarından mı kadroya aldınız? Listedeki 36 + 12 kişyi incelerseniz teknik eleman ve mühendis olmadıkarını sıradan ayedaş çalışanı olduklarını göreceksiniz, bu listedekiler dışında devlete daha kaliteli ve verimli olacak bir çok personelin olduğunu göreceksiniz, benim amacım listeye girmek değil sadece hak edenlerin girmesini sağlamak, yayınladığınız veda mesajında HAKKINIZI HELAL EDİN DİYORSUNUZ size bu listedeki insanlardan dolayı hakkımı helal etmem mümkün değil, yanınıza aldığınız kişiler ile tedaşı yöneteceğinize de inanmıyorum, size ve listedeki kişilere hakkımı helal etmiyorum.....
29.07.2013 / 20:39
e.kt: 
"ADELETİN BU DÜNYAA"
Nedir bu yaaa kardeşim.Adaletmi şimdi.İnsan Allahdan korkar yaaa.Sınav yok,derece yok,Lise mezunu kalkulatör bile,tedaş kadrosuna kendisini aldırıyor.Madem böyle birşey var kardeşim, şirketin kurumsal sitesinde 1 ay öncesinden kaç kişi alınaçaksa haber verirsin,sınava ve mülakata tabi tutarsın.Böylece tadaşa geçeçek kişilerde adil bir şekilde hakkıyla geçmiş olur. Neyim temsilciligini yaparlar,anlamış deilim.Klasik yurdum insanın adamı olan işini yürütür hesabıı..yazık çok yazık. 2 gündür bu haberi duyunca moralim çok bozuldu.Çalışma hevesimde kalmadı.Sn.genel müdürümüze bu davranışı dogrusu yakıştıramadım.Tedaş genel müdürü olmasına sevindim,ama adaletsiz bir şekilde kendisine yakın olan insanlarıda kadroya almasına şahsım adına bende hakkımı helal atmeyenlerdenim. Şimdi şirkette herkes bu haberi konuşuyor.yazık degilmi kardeşim diger emekci kardeşlerimize,bizlerin günahı neee.. kim istemez Tedaş kadrosuna geçmeyi.şimdi kara kara düşenelim,4-c mi sabancımı diyee.kimsenin dogru düzğün bir bilgide verdiği yok...Allah büyükdür.Bu rızkı verende Allah,alanda. İnsanları kırmanın,birbirine düşürmenin hiç gereği yok kardeşim. Benim ne torpilim var,ne Ankarada adamım var.Allahdan korkan biriyim.Bir yerlere geleçeksemde hakkımla gelmek,Allahdan enbüyük temennim.Yoksa bu şirkette agzınla kuşda tutsan biryerlere gelemessin kardeşim.Bir yerlere gelmen için birilerine yakın olman,gerekiyor,şu mubarek ramazanda agzımı bozmak istemiyorum.Moralim çok bozuk,Malesef bu ülkenin politikası buuu.
29.07.2013 / 19:19
ayedaş çalışanı: 
"vaaaaaay anaaaasını beeeeee"
hakkımızı yıllarca gasp edenler Mükremin beyin peşine takılmış gidiyorlar.Başta Ebru halis sayın personel müdürü bu senin hakkınmı acabaaaaa.
29.07.2013 / 16:55
HIDIR MENCİK: 
"ADALETSİZİN KILIÇI"
ARKADAŞLAR ADALETİN KILIÇI ADALETSİZLERİN ELİNDE OLURSA HER ZAMAN ADELETSİZ KESER TEMSİLCİ OLAN ARKADAŞLARIMIZA YENİ GÖREVLERINDE BAŞARILAR DİLERİZ.AMA KILIÇ BİR GÜN TERS DÖNERSE.....YILLARCA SKALA AYARLAMASI YAPILACAK DİYEREK BUNCA İNSANIN HAKKINI GASP EDECEKSINIZ ÖZELEŞTİRME SÜRECINDE ÖNÜMÜZE DÖKÜMANLARLA HAKKLARINIZI MAHKEME YOLUYLA ALABILIRSINIZ SÖYLEMİYLE CIKIP ENERJİSA İLE CALIŞAN PERSONELİ KARŞI KARŞIYA GETİRECEKSINIZ VE KENDİNİZE YAKIN KADROLAR İLE GELECEĞİNİZİ GARANTI ALTINA ALDINA ALACAKSINIZ. ADALET BUNUN NERESİ AYEDAS AİLESİ BUNUN NERESİNDE VEYA BİZ BU AİLENİN NERESİNDEYİZ BİLEN VARSA YERİMİZİ BULAMIYORUZ YARDIMCI OLUN .AGALAR PAŞALAR
29.07.2013 / 16:15
ayedaş çalışanı: 
"ADALETSİZLİK"
AYEDAŞTA ARTIK HERKES KOLTUK KAVGASINDA BELLİ İNSANLAR BELLİ YERLERE ATANIYORLAR BU MÜBAREK RAMAZAN AYINDA ONLARI ALLAHA HAVALE EDİYORUM HAKKIMI HELAL ETMİYORUM
29.07.2013 / 15:03
tülay balık: 
"AYEDAŞ HAKSIZLIK YUVASI"
denetçiler sayın genel müdür yancıları sızlerı allaha havel edıyorum
29.07.2013 / 14:40
cemal ters: 
"BAL TUTAN ...."
vay be sayın genel mudur cevresindekı şakşakcılar denetçi olsun ölüm pahasına çalısan ama şak şakcılık yapamayan işciler yok edilsin eger 1 gr hak edişim varsa ve oda engellen dıyse hakkım HARAMMMMMM OLSUN
29.07.2013 / 14:38
GÜNEŞ: 
"???????????"
ARKADAŞLAR SON 2 GÜNÜMÜZ KALDI BU HAKSIZLIĞI DUR DİYEBİLMEK VE HAKKIMIZI SAVUNMAK İÇİN HEP BİRLİKTE DİLEKÇE VERELİM HADİ AYEDAŞ ÇALIŞANLARI HAKKIMIZI SAVUNALIM
29.07.2013 / 11:42
AYEDAŞ: 
"HAKSIZLIK"
HADİ ARKADAŞLAR HEP BİRLİKDE DİLEKÇE VERELİM MÜDÜRLERİN YANDAŞLARINI BİR YERLERE GETİRMEYELİM.
29.07.2013 / 11:34
ayedaş: 
"türk zihniyeti"
tandık akraba hemşeri mesai arkadaşı bu kavramlar ne zaman değişir ne zaman hak eden hakettiği yere gelir bilemem ama artık kabak tadı verdi türkiyedeki bu zihniyet ne zaman avrupalı gibi düşüneceğiz neee zaman ?
29.07.2013 / 11:06
ayedaş personeli: 
"mesele"
SALİH BEY MESELE BİZİ DİNLEYİP DİNLEMEME MESELESİ DEĞİL. BİR YÖNETİCİNİN TÜM ÇALIŞANLARA EŞİT MESAFEDE DURMA MESELESİDİR. MESELE ŞU Kİ GENEL MÜDÜRÜMÜZ GİDER AYAK KENDİSİNE YAKIN ÇEVRESİNDE BULUNAN HERKESİ SESSİZ SEDASIZ KORUMA ALTINA ALDI. TEDAŞA DENETÇİ YAPTI. ONLARIN SENDEN BENDEN NE ÜSTÜN TARAFI VAR. BAZI ARKADAŞLARIN TEDAŞA GEÇİŞİNE İZİN VERMEZKEN 36 KİŞİYE İZİN VERMESİDİR. AYNI HAKLARI BİZ DE İSTİYORUZ. SİZ BU YAPILANA ADALET VE EŞİTLİK DİYORSANIZ SİZE NE DİYEYİM.
29.07.2013 / 10:08
Salih Gültekin: 
"Allah sizin gibi insanlardan razı olsun"
Sayın genel müdürümüz yeni görev hayatınızda size başarılar dilerim. İnşallah sizi daha yüksek mevkilerde görmek isteriz. Burda müdür bey hakkında konuşanlar ne zaman derdiniz olduğunda anlattınızda dinlemedi. Ne zaman bişey istediniz yapmadı her zaman elinden geleni yaptı diğer müdürler zamanında odasına girmeye korkardık acaba. Kovacakmı die şimdiye kadar kimseye ayrımcılık yapmadan oturup dinlemiştir. Bazen çuvaldızı kendimize batırmayı unutmayalım.
29.07.2013 / 04:15
bal: 
"bal"
Bal tutan parmağını yalar arkadaşlar olay budur