Enerji Haberleri | Enerji Piyasası | Enerji Sektörü | Enerji Gündemi | Enerji Çalışanları | Elektrik Piyasası - Başbakan'a Mektup Var
Enerji Altyapısında Değişim ve Bataryalar
Elektrik Faturanızın Doğruluğunu Kontrol Edin
Türkiye Geneli Elektrik Kesintileri

Karakter boyutu :13 Punto15 Punto17 Punto19 Punto

Başbakan'a Mektup Var

Başbakan'a Mektup Var
Emeklilikte Yaşa Takılanlar, Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN’a mektup yazdılar.
11.07.2013 / 23:13

Emeklilikte Yaşa Takılanlar, Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN’a mektup yazarak mağduriyetlerinin giderilmesine yönelik somut bir adım atmasını istediler.


Mektup bugün Ak Parti Tarafından Kayseri'de düzenlenen Milli İradeye Saygı mitinginde Başbakanlık korumalarına teslim edildi.

Emeklilikte yaşa takılanlar, sorunlarını Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'e aktarmış ve bir çözüm bulunmasını istemişlerdi. Bakan Çelik'te mağdur vatandaşlara 'gerekli çalışmanın yapılacağı' sözünü vermişti.

Emeklilikte Yaşa Takılanlar 09 Haziran’da Ankara’da basın açıklaması yapmış, Hükümetten somut bir adım atılamaması üzerine de ölüm oruçlarına başlamışlardı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk ÇELİK açlık grevlerinin sembol ismi Hasan SAĞLAM’ı arayarak çalışmanın kısa süre içerisinde başlatılacağı sözünü vermiş bu söz üzerine de Hasan SAĞLAM ve arkadaşları ölüm oruçlarını sonlandırmışlardı.

Aradan geçen zaman içerisinde somut bir adım atılmaması üzerine ölüm oruçlarının fitilini ateşleyen Hasan SAĞLAM Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN’ahitaben bir mektup yazarak kendisi ile aynı durumda olan arkadaşlarının yaşadığı mağduriyeti anlattı.

Sağlam Başbakan’dan mağduriyetin giderilmesine yönelik somut bir adım atmasını istedi.

Daha önce sosyal medya ve basın aracılığı ile ulaştırılan mektubun bugün Kayseri'de Ak Parti tarafından gerçekleştirilen Milli İradeye saygı mitinginde Başbakan'a iletilmek üzere Başbakanlık korumalarına teslim edildiği öğrenildi.

İşte Hasan SAĞLAM’ın Başbakan’a Hitaben Yazdığı O Mektup:

SAYIN BAŞBAKANIM,

SİZE 5 MİLYON EYT Lİ AİLENİN SELAMLARINI VE SORUNLARINI İLETİYORUZ. UMARIZ Kİ VİCDANINIZIN SESİNİ DİNLER BU AİLELERE DESTEKLERİNİZLE MÜJDE VERİRSİNİZ.

BAŞBAKANIM BİLDİĞİNİZ ÜZERE 1999 DA ÇIKARILAN BİR YASA İLE BİR GECEDE 5 MİLYON AİLE VE 15 MİLYON İNSANIN HAKLARI DEVLETİMİZ TARAFINDAN ELİMİZDEN ALINDI. BİZİM SESSİZ ÇIĞLIĞIMIZA LÜTFEN KULAK VERİN ZİRA ALLAH’IN EMRİ KUL HAKKINA DİKKAT ÇEKMEKTE... HATTA PEYGAMBER EFENDİMİZ BİLE HADİSİ ŞERİFİNDE BUYURDUĞU GİBİ İŞÇİYE ALNININ TERİ KURUMADAN HAKKINI VERİNİZ DEMİŞTİ.

EMİNİZ SİZDE BU İNANÇTASINIZ. BİZLER ÇALIŞIP ÇABALAYIP HEM ÜLKEMİZİN REFAHI İÇİN HEMDE DEVLETİMİZİN KALKINMASI İÇİN ÖZELLİKLE HATIRLATMAK İSTERİZ SİZİNDE ÜSTÜNE DÜŞTÜĞÜNÜZ AİLE DÜZENİMİZ İÇİN SOSYAL GÜVENCE ALTINDA PRİM YATIRARAK ÜLKEMİZ EKONOMİSİNE KATKIDA BULUNDUK.

BÜNYEMİZDEKİ ANNELER ÇALIŞIRKEN COCUGUNU DAHİ EMZİREMEDİ, EŞİNDEN AYRI YAŞADI BİR BAŞINA. YA BABALARIMIZ? KİMİSİ MADENDE KİMİSİ İNŞAATLARDA KİMİSİ DAĞDA SAVAŞARAK ZAR ZOR EVİNE EKMEK GÖTÜREBİLDİ. AKLINDA HEP EMEKLİ OLACAĞI GÜNLERİN HAYALİYLE ÇALIŞTI, ZAMAN GELDİ SENE VE PRİMLER TAMAMLANDI.

DEVLETİMİZ BİZE SİZ COK GENÇSİNİZ DEDİ VE 14 YILDIR PERİŞAN BİR ŞEKİLDE BEKLETİYOR. AVRUPA NORMLARINI ÖRNEK GÖSTERİYOR. TAMAM DA BAŞBAKANIM BİZLER 15 YAŞINDAN BU YANA ÇALIŞAN İNSANLARIZ. ARTIK BEDENEN VE ZİHNEN YORGUN DURUMDAYIZ. ÇOCUKLARIMIZI TEK KURUŞ HARÇLIK VEREMEDEN OKUTUYORUZ AMA BİNBİR ZORLUKLA.


SİZDE BİR BABASINIZ, EN SORUMLU KONUMDASINIZ. EGER BİZ VE ÇOCUKLARIMIZ MUTLU DEĞİLSEK EMİNİZ SİZDE MUTLU OLMAZSINIZ. ARKADAŞLARIMIZ AİLE BABASI OLDUĞU HALDE AÇLIKGREVİNE BAŞLAMIŞSA ÇARESİZLİĞİN İFADESİ DEĞİL MİDİR?

ŞİMDİYE KADAR ÜLKEMİZ İÇİN YAPTIKLARINIZI ALKIŞLIYORUZ, ARTIK ALLAH RIZASI İÇİN BU 5 MİLYON AİLEYE MÜJDEYİ VERİNİZ.

TÜM EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ADINA SAYGI VE SELAMLARIMIZLA


Bu haber toplam 34043 defa okundu
YORUMLAR
ERHAN YILDIZ: 
"yaşa takılanlar"
biz erken emeklilik istemiyoruz bize o zaman ki emeklilik şartlarıydı 1999 kadar ama işlerine nasıl geliyorsa yasa koyuyorlar yasa 1999 sonrası sigortalı olanlar için çıkmıştır o tarihe kadar olanları emekli etmeleri gerekmektedir şimdiki devlet deilmi bu yasaya mezarda emeklilik deyip karşı çıkan şimdi neden düzeltmiyorlar torba yasa kendilerinemi çalışıyor kendi torbalarınımı dolduruyor bunlar adalet ve hakkımızı geri istiyoruz vermeyenlerin allah onlarada yedirmesin kendi maaşlrı 2 yıl vekillik yapıp emekli oluyrlar her dönemde emekli oluyorlar ortlama 1000 tl maaş vekilinki 23000 tl adalet o zaman vekilerde bu yaş takılmasına girmeli hadi bunuda böyle yapın görelim işlerine gelmez diğmi...?????
16.11.2014 / 21:45
EMNİYET TEŞKİLATINDA ÇALIŞAN GİH MEMURLARI: 
"BİZ ZULÜM GÖRDÜK"
BİZE MESLEĞE GİRDİĞİMİZDEN BUYANA BAZI P.M LER ZULÜM EDİYORlar lütfen bunun farkına varılsın artık.bir bayan olarak sürekli suçlu muamelesi gördüm,iftira,-Yalan -Gıybet -İftira -Kıskançlık -Alay -Kibir (Büyüklenmek) -Kötü zan-Başkalarının özel hayatını araştırmak -büyüklere karşı saygısızlık bunların hepsine maruz kaldım artık yeter lütfen emeklilik hakkımızı bize verin Allah katına çıktığınızda bizim haklarımız alındığı için eğer varsa günahlarımız size geçecek bilmezmisiniz.biz zulüm görüyoruz.doğru yoldan gitmeye çalışıyoruz fakat her zaman fırsat kollayıp bizi karalamaya çalışıyolar. EMEKLİLİK HAKLARIMIZI ALLAH RIZASI İÇİN MUHAMMET AŞKINA VERİN LÜTFEN.EĞER MÜSLÜMANSANIZ.BİZ ÇOK ÇİLE ÇEKİYORUZ.SÜREKLİ SUÇLU MUAMELESİ GÖRÜYORUZ. SAYGILAR.
14.08.2014 / 16:57
korkumdan yazamam: 
"işyerinde şiddete maruz kalmamız artık yeter"
ben 1993 yılından bu yana memur olarak çalışan bir bayanım.işyerinde iftira,-Yalan söylmek -Gıybet-İftira -Kıskançlık -Alay -Kibir (Büyüklenmek) -Kötü zan-Başkalarının özel hayatını araştırmak -Anne Baba ve büyüklere karşı saygısızlık bunlara ve daha nicelerine elle ve sözle taciz olmak üzere maruz kaldım fakat hakettiğimiz yaş haddini beklemekteyiz.bana bunun yapılmasına izin verenlere,ve yapanlara hakıımı helal etmiyorum.hayatımda hep zulüm gördüm mutlu olmam her zaman engellendi.siz emekli olmamızı engelleyerek bu zulüme katkıda bulunuyorsunuz.ARTIK YETER ALLAHIN RIZASINI ALMAK İSTİYORSUNUZ PARA YERİNE ALLAH KATINDA VERECEĞİNİZ HESABI DÜŞÜNÜN LÜTFEN SAYGILARIMI SUNARIM.
14.08.2014 / 16:49
fevzi bekci: 
"yasmagduruyum"
1985den beri calısıyorum emekli olamadım secim gelince soz veriyorlar secim bitince butce kaldırmıyor diyorsunuz yine secim var bu sefer ne diyeceksiniz neyin sozunu vereceksiniz bilmem
22.07.2014 / 04:54
selma ayaz: 
"yaştan emeklilik bekleyen.."
2004 yılından beri emeklilik bekleyen ev hanımıyım.dişimden tırnağımdan arttırarak sağlıkla beraber 15 tam yıl primlerimi ödedim.şimdi ise benden 42 ytl.ödeyerek tekrar sağlıktan yararlanmam isteniyor.bir önceki hükümet hakkımızı gasp etti ki ettiğinde yaş sınırı 52 olarak emekliliği bekleyenler arasındaydım.,yıllardır oy verdiğim AKP hükümeti kademeli emeklilik kanunuyla 58 yaşımda emekli olmamı istedi.lütfen 1999 yılında işe girenlere yaş sınırlamasını getirin bizim hak ettiğimiz emekliliğimizi bizlere verin.saygılarımla..
08.07.2014 / 18:49
aynur capraz: 
"yardım"
MERABA SAYIN BASBAKANIM SAGLINIZA HER ZAMAN DUACIYIZ ALLAH SIZDEN RAZ OLSUN TURKIYE ICIN VE YAPDINIZ IYLIKLERDEN DOLAYI BENIM YARDIMA IHTIYACIM VAR ICRALIK BORCLARIMIZ VAR ODUYEMIYOZ ANNEMLE 2 MIZ KALIYOZ BABAM BEN KUCUKKEN OLMUS ANNEMDE PSIKOLOJIK RAHATSIZ IMKANIM YOK HASTANEYE GOTUREMEDIM SADECE DERDIMIZI SIZE ANLATIYORUM BENIM ISIM YOK GECEN SENE KASTAMONU ARACDA ISKURDA CALISDIM BIDA IS BULAMADIM BANA YARDIM EDIN OLURSA YIYOZ OLMAZSA YOK BEN 25 YASINDA GENC KIZIM KENDIMIZE HER ZAMAN DITKAT EDIYORUM ALLAH A HER ZAMAN DUA EDIYORUM RABBIM KIMSEYE MUHTAC ETMESIN COK YARDIMLARINIZI BEKLIYORUM ISTANBULDAKI DAYIM HER ZAMAN DER AK PARTIYE OY VEREN AC KALMAZ OMUR BOYU SIZI DESTEKLIYORUZ ANKARADA ABLAM VAR UNIVERSITEYI OKUDU TEKSIL ISINDEN CIKARDILAR LUTFEN BIZE YARDIMCI OLUN SIMDIDEN ALLAH RAZ OLSUN ALLAH A EMANET OLUN ALLAH SIZI AILENIZI KAZALARDAN BELALARDAN KORUSUN
04.07.2014 / 17:40
Nezih Varol: 
"Gururunuzla yaşayın"
01.07.2014 / 17:34
dilaver: 
"sadece hakkımız olanı"
1968 doğumlu Makina Ressamıyım 1985 yılında SSK lı olarak özel sektörde işe başladım, o günün kurallarına göre 25 yıl ve 5000 gün iken şimdi ilave 7 yıl ve 350 gün daha geldi. 2008 krizinde 20 ay boş kaldım işkur dahil iş bulamıyor, özel söktör 40 yaşında birini tercih etmiyor çünkü her zaman ihtiyaç duyulan ara teknik elemansınız ama alttan gençler geliyor bilgisayarı daha iyi bilen, İzmir de 1500 Tl verdinizmi Makina mühendisi çalıştırıyorsunuz, tabi bu arada koperatif evimi satıp 46 yaşında kiraya çıktık şükür çalışıyorum ama bir yerden toplu para alıpta konut sahibi olmak hayal, birde mevcut işte sigorta asgari ücretten yatıyor tahmini emekli maaşı 1200 tl gözüküyor, kaçak elektrik ve su kullanmam, askerlik görevimi 18 ay yaptım, vergimi, ssk mı ve zorunlu tasarrufu ödedim. bir zamanlar 94 model araban vardı onu bile gittiğim izmir içinde ücretli otoparka bırakacak kadar kanunlara saygılı biriyken, bugün işsizlik sonucu evimi ve geleceğimin çoğunu kredi kartları ile bankalara borçlandım. Sadece hakkımız olan emekli edilmeyi istiyorum. Ha bu arada kışın sadece nezle grip olup ilacı bile eczaneden alan SSK hastanelerini bugüne kadar ne ben nede ailem yük olmadık Allaha şükür, birde 8500 gün ssk primim var...
28.06.2014 / 12:20
engin demir: 
"adalet istiyoruz"
1999 da çıkan yasa nasıl olurda geriye işletilir! Geçmiş siyasetçilerin hatasını lütfen sizler kapatın. 1999 dan sonrakiler tabiki yasaya tabi olur, ama öncekilerin ne günahı var aklım almıyor. Devletin yasaları doğrultusunda 1996 da işe başladım 2021 de emekli olacaksın dediler. 1999 da yasa çıkıyor 2032 de emekli olacaksın diyorlar; tam 11 yıl bu adalet mi? Ne şartlarda çalışıyoruz, ben 2032 ye kadar nasıl beklerim. Lütfen yardımcı olun da dualarımızı ve sonsuz desteğimizi kazanın...
25.06.2014 / 16:07
recep yüksel: 
"emeklilikte yaşa takılanlar"
büyük usta alllah rızası için ver müjdeyı artık cok zor durumdayız işsısız
22.06.2014 / 23:29
Yusuf şimay: 
"Sayın vekillerimize ve Başbakanıma"
Yaşa takıltım bekliyorum ömrümüz olursa emekli oluruz 4 yıldır bekliyorum 3 yıl dağa var ömür olursa görürüz cocuklar alay ediyor mezartamı olaçan emekli yüce mevlam hakkımızsa nasib edsin amin kaderde buda varmış,
10.06.2014 / 16:32

""
CANIM KARDEŞİM SİZ BİZE BİRŞEY VERMEYECEKSİNİZ KORKMAYIN SADECE ELİMİZDEN ALINAN HAKKI İADE EDECEKSİNİZ BU O KADAR ZORMU HAKDAN HUKUKDAN SÖZ EDİYORSUNUZ İŞTE SİZE FIRSAT HAKKI OLANIN HAKKINI VERİN.
05.06.2014 / 18:39
samsunlu: 
"16 *1"
işte samsun 1999 öncesi çalışmış insanımız tayip baba çözer bu işi
01.04.2014 / 23:02
yaşa takılan: 
"hak"
memleketin böylesine hassas ve toplumda huzursuzluk yaratan bu konusuna kulaklarını tıkayan bütün hepsine benim hakkım haram zıkkım kan katran olsun ve yedi göbeklerinden çıksın. biz akp olsun chp olsun mph olsun onların gözünde yokuz ve ekonomideki sorunların adeta faturası bize çıktı.
17.03.2014 / 11:39
hayati aksu: 
"emeklilikte yasa takilanlar"
Seçimden önce emeklilikte yasa takilanlarin hakkinin verilmesi ve oy patlaması olur
15.03.2014 / 00:21
hayati aksu: 
"emeklilikte yasa takilanlar"
Seçimden önce emeklilikte yasa takilanlarin hakkinin verilmesi ve oy patlaması olur
15.03.2014 / 00:18

""
urarım başbakanımız bu sese kulak verirde hak yerini bulur ben ülkemi seviyorum
02.03.2014 / 21:02
Ali Ercan: 
"emeklilikte yaşa takılanlar"
avrupa insan hakları mahkemesine başvursak
19.01.2014 / 09:07
Ertan FESLİGEN: 
"EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARDAN BİRİ ; ( EYT )"
“Yasanın kendisine değil ama kademeli olarak geriye yürütülmesine ve hak arayanların da erken emeklilik istiyorlarmış gibi gösterilmesi dogru degildir.. Bazı Avrupa ülkeleri ve Amerika’da uygulanan maaş kesintisi ile erken emeklilik formülü devreye alınmaya çalışılıyor. Formül çok güzel ama bunun kademli emeklilik mağdurlarına uygulanması son derece yanlış. Bu sistemin uygulandığı ülkelerdeki çalışanlar hali hazırda yürürlükteki kanunlarına göre mağduriyet yaşamış insanlar değiller. Bizde de kanunun çıkış yılından sonra işe girenler için bu sistem uygulanmalı tabiki. Fakat Kademeli olarak kanunun geriye yürütülmesinden dolayı mağdur olmuş insanlara bu formül ile gelmek DOGRU bir şey değildir. Bu kanun önceki hükümetler döneminde çıkmış olsa da, kanuna itirazlara mahkemeler red kararı vermiş olsa da haksızlığı ortadan kaldırmıyor. Devlette devamlılık esastır diyorlar. Devletin devamlılığı benim işe giriş tarihimdeki emeklilik yaşımda emekli olmam ile esastır. Bir önceki hükümetin gaspettiği hak üzerinden devletin devamlılığı esas olamaz. Özetle; Hükümet Kademeli emeklilik kanununu iptal etmeli, erken emeklilik ile ilgili yeni akılcı uygulamasını 1999 yılından sonra işe girenlere uygulamalıdır.” SAYGILARIMI SUNARIM.
27.06.2013 / 22:21
MUHARREM ASLAN: 
"EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR"
13.04.1967 doğumluyum 1990 yılının Mayıs ayında işe girdim 7224 gün primim var. İşsizim şu andan itibaren bana göre hükmet emeklilikte yaşa takılanlara yasa çıksa da olur çıkmasa da olur. Bu konu yüzünden ben evime ekmek alamayacak kadar zor durumdayım hiç bir sağlık güvencem yok. Eşimin bir sürücü kursundan pirimi yatıyor oradan aylık verilmiyor. Çocuklarımın karşısında boynum kırık olarak yaşasam ne olur yaşamasam ne olur. 2 kızım var biri Ankara'da Hacet tepe Üniversitesi Amerikan kültürü ve Edebiyat bölümü okuyor. Diğeri lisede çocuk gelişimi bölümü okuyor. Benim onlara katkım olmuyor. Sizin dediğiniz gibi iş bulamadım yaşım 47 emekli olamadım yaşım genç bu ne tezat bir durum. Geçen hafta Eşimden ayrıldım evde huzursuzluk hat safhadayken bu yasa bana getirisi ne olabilir. Kaybedecek hiç bir şeyim kalmadı. Bundan sonra olacaklardan beni bu zor duruma düşünenler sorumludur.
25.06.2013 / 23:26
MUHARREM ASLAN: 
"EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR"
Enerjimagazinin Biz hakkı elinden alınmış insanların yanında olduğunu göstermesinden dolayı tüm çalışan kadrosuna teşekkür ederim.Size son bir görev daha düşüyor. Lütfen bu konuda kendini feda eden Hasan sağlamın hayatı durumu tehlikede onu kurtaralım. Yapılması gerekenleri bizim ulaşamadığımız yerlere bu konuyu sizlerin bir an iletmeniz gerekiyor. lütfen harekete geçer misiniz. Allah rızası için acele edermisiniz.
24.06.2013 / 13:27
MUHARREM ASLAN: 
"EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR"
Hasan Sağlam bizim bir çok hak arayışlarda öncülük yapan canını hiç sayarak bu konuya katkıda bulunan bir onurlu insandır. Abdullah Türkyılmaz sen sen ismine layık olamayacak kadar zavallı bir insansın Başbakanı savunarak söylediğin sözler sanki maksatlı bir şahsi meseleymiş gibi görünüyor. Kimsenin Başbakana efelik yaptığı yok sadece derdimizi duyması babında söylenen laflar. Sende kimsenin Avukatı olma zaten seni kimse adam yerine koymaz fasulyeden nimet sanıp ta kendini iki tarafa laf söyleme delikanlı gibi kendini çık adam gibi göster.
22.06.2013 / 03:08
hepimiz hasanız: 
"hepimiz hasanız"
abdullah türkyılmaz efendi şunu bilki hepimiz hasanız... ne hasan ne de bir başka arkadaşımız bu ülkenin başbakanına efelenmez... bizim derdimiz senin derdin değil belli...
21.06.2013 / 23:48
mehmet kandemir: 
"emeklilikte yaşa takılanlar ölüm orucunda"
başbakanım bu halk devamlı mazlumun ezilenin yanında olmuştur sizi şiir okudunuz diye suçlayan zihniyete karşı bizler birleşip sizi başa getirdik şimdi sıra sizde bizler maç ortasında kural değiştirilerek mağdur edildik bakan beyin açıklamasıyla maçın orta sahadan penaltı çaldılar bizde sizin gibi haksızlığa uğradık lütfen gereğini yapın halkın aç basın açıklamalarına parasızlıktan katılamıyorlar evlerinde interneti yok seslerini duyuramıyorlar duy sesimizi başbakanım
20.06.2013 / 10:58
Mehmet Cankaya: 
"Allah Ekber"
Konu alanına Allah Ekber diye yazdım. Çünkü Şüphesiz Allah büyük dür. Sadece ondan gelecek her şeye razıyız. Allah zalimleri ve zalim'e çözüm eyeni de.hiç sevmez. Hele halkına zulüm eden idarecileri hiç sevmez ve onlara müthiş azap verir.
20.06.2013 / 01:31


YAZARLAR